טיפול רפואי בבית

בשנים האחרונות, הדרישה לטיפול רפואי בבית הולכת ומתגברת. מגמה זו התעצמה בעקבות הקורונה. הטיפול הביתי התקדם צעד נוסף קדימה ומציע בדיקות רנטגן ואולטרסאונד בבית המטופל

"ביתך הוא מבצרך" הפך בחסות הקורונה לנכון מתמיד. טיפול רפואי בבית לאוכלוסיות בסיכון, הפך מזכות-יתר לצורך הכרחי משמעותי וחשוב. הקורונה מרחפת מעל ראשינו, הריחוק החברתי וחששן של אוכלוסיות בסיכון לצאת מהבית נוכח מתמיד. לצד העומסים בבתי החולים ובמרפאות, התעצמה מגמת הנגשת הטיפולים הרפואיים בבית המטופל.

לטיפול הרפואי הביתי יתרונות רבים. הבולט שבהם הוא הנגשת  השירות הרפואי, מבלי לצאת מהבית. הטיפול ניתן כשהמטופל נהנה מסביבתו הטבעית והמוכרת, בנוחות, ללא טרטור או המתנה לתורים. תוך הקלה משמעותית על המטפלים ובני המשפחה. יתרון משמעותי נוסף כרוך בצמצום החשיפה לגורמי סיכון ולזיהומים בבתי החולים ובמרפאות.

הטיפול הרפואי הביתי, שהתפתח מאוד בשנים האחרונות, מציע כיום רופאים מומחים בכל תחום ונושא. הוא כולל גם שירותים כמו: בדיקות דם, רנטגן, אולטרסאונד וטיפולי שיקום, ממש כמו בבית החולים, רק בבית.

אשפוז ביתי

חולים כרוניים מבקרים בחדרי מיון ומאושפזים בתדירות גבוהה. שירות אשפוז בית מהווה חלופה נוחה, יעילה ובטוחה לאשפוז בבתי חולים ובמוסדות רפואיים. אשפוז הבית נועד לשירותם של חולים במחלות לב, ריאות, מחלות זיהומיות כדלקות ריאה ועוד.

אשפוז בית מפחית משמעותית את הנטל על בני המשפחה והילדים. באשפוז בית, ניתן לחסוך אשפוזים חוזרים ונשנים, שעלולים לגרום למצוקה פיזית ונפשית ולדרדר יותר את מצבם הבריאותי של החולים.

שיקום ביתי

שיקום ביתי מחזיר את המטופל לתפקוד מיטבי בסביבה המוכרת לו.  שהות המטופל בביתו, בליווי צוות מקצועי, מקלה על בני המשפחה וחוסכת זמן רב, ימי עבודה וכסף רב, הכרוכים בליווי המטופל השוהה במוסד שיקומי.

מניעת פצעים

מניעת פצעים הוא שירות המיועד לאוכלוסיות מרותקות למיטה או לכיסא גלגלים, בהם חולי ALS. 30% מהחולים עשויים לפתח פצעי לחץ קשים לריפוי, שפוגעים משמעותית באיכות החיים. במסגרת השירות, מגיע עד בית החולה צוות אחיות ורופאים מומחים בטיפול ומניעת פצעי לחץ. חמושים באמצעים מתקדמים כמו כריות אוויר, מזרנים משני תנוחה וחבישות רפואיות מתקדמות.

בדיקות הדמיה רנטגן ואולטרה סאונד עד מיטת המטופל

רנטגן בבית – לפני מספר שנים זה היה נראה כחלום. ואילו היום טכנאי הרנטגן המוסמכים מאובזרים במכשור רנטגן, או אולטרסאונד ניידים מתקדמים ביותר. בתוך זמן קצר המטופל מקבל אבחנה ופענוח של רדיולוג בכיר. במידת הצורך גם ייעוץ מידי רופא מומחה.

מנגישים שירותי הרפואה לחולי ALS

חולי ALS ובני משפחתם, מבינים היטב את המשמעויות של הנגשת שירותי רפואה לבית. מתן מענה מקיף וכולל ללא נסיעות, תורים, המתנה, או מעבר ממקום למקום כפי שנהוג בבתי החולים.

תחום הרפואה הביתית בישראל מעניקה כיום מענה רפואי ופרא-רפואי איכותי בבית, בנוחות ובבטיחות. השירותים מוצעים מתוך תפיסה רחבה של מעגל השיקום הנדרש לחולים.  הערכה מעמיקה של צורכיהם נעשית על ידי צוות מקצועי ומיומן, לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.

זמינים לכם לכל שאלה/צורך:

https://www.homedical.co.il/ אשפוז או שיקום בבית

https://www.medixathome.co.il/ רנטגן ואולטרה סאונד עד הבית

https://landing.woundhomecare.co.il טיפול מתקדם בפצע קשי ריפוי עד הבית