קמפיין "דלי הקרח" לקידום המודעות למחלת ה-ALS

בחודש אוגוסט האחרון נפל דבר בכל הנוגע לעתיד מחלת ה– ALS בעולם ובארץ – קמפיין דלי הקרח נולד והפך מיוזמה פרטית מקומית של פיט פרייטס, חולה ALS ושחקן בייסבול בעברו, לשיחת היום בכל העולם. מטרת הרעיון היתה להעלות מודעות למחלה ולאסוף תרומות, שישמשו למחקר ולמציאת מרפא.

מיליונים ברחבי העולם התגייסו, שפכו על עצמם דליי מי קרח ותרמו. גם סלבריטאים עולמיים ואישי מפתח בעולם ההייטק התגייסו, לרבות ג'סטין טימברלייק, ליידי גאגא, מארק צוקרברג, ביל גייטס, ג'ורג' בוש ואפילו קרמיט הצפרדע מהחבובות. 
Post1-Bigאנו, בעמותת ישראלס, עמדנו נפעמים לנוכח התמיכה, האהדה, המעורבות והנכונות להתגייס ולתרום.

ALS היא מחלה נדירה, חשוכת מרפא, הגורמת לגופם של החולים בה שיתוק מלא בפרק זמן של 3 עד 5 שנים.
עמותת ישראלס פועלת, זה עשור לקידום המחקר ולמציאת מרפא למחלה, לצד אינספור פעילויות עזרה ותמיכה למשפחות ולחולים.

בקמפיין דלי הקרח העמותה גייסה כ-400,000 ש"ח מאלפי תורמים חדשים וישנים.
אנו מתחייבים בפניכם, כי כל הכסף שגויס ישמש באופן ישיר למטרות העמותה ולתוכניות שהיא מפעילה:
1. קידום המחקר – מתן מענקי מחקר לחוקרי ALS ישראליים במוסדות האקדמיים בארץ. מלגות לפוסט דוקטורנטים ישראלים בחו"ל, מימון מאגר דם המשמש את החוקרים ועריכת כנסים מדעיים.
2. קיום מערך תמיכה עבור חולי ה-ALS ובני משפחותיהם ופיתוחו – צוות עובדים סוציאליים בפריסה ארצית, תכנית הנגשת תקשורת המאפשרת לחולים לשמור על קשר עם סביבתם, תכנית מאובחנים חדשים, תכנית תמיכה חדשה לילדי חולים, תכנית ייעודית חדשה למגזר הערבי ושירות הסעות.

אני רוצה להודות, אישית, לכל אחד ואחת מכם על השתתפותכם באתגר ועל תרומתכם הנדיבה.
מי יתן ותהיה זו שנה של פריצת דרך, בה חידת ה-ALS תבוא על פתרונה.

שנה טובה,
שלכם
אפרת כרמי, מנכ"ל