תכנית לליווי מאובחנים חדשים

ישראלס מפעילה מערך תומך רב-מקצועי למאובחנים חדשים במחלת ה- .ALS קבלת האבחנה אודות מחלת ה- ALS , עלולה ליצור אי-שקט ולעורר שאלות בנושאים שונים, החל מהטיפול הרפואי האופטימלי, דרך מיצוי הזכויות הביורוקרטיות, ועד מענה לשאלה “אז מה עושים עכשיו?" על מנת לתמוך בכם בתקופה זו ולשפר את יכולתכם להתמודד עם המצב החדש, בנינו תכנית ליווי בת 3 מפגשים, שתסייע בהפגת המתח ובחוסר הוודאות, ותקל משמעותית על התמודדותכם עם המחלה, עכשיו ובעתיד. זאת, תוך התייחסות לאיכות חייו של בן המשפחה החולה במחלה, ולאיכות חייכם כמשפחה. התכנית ניתנת כשירות של העמותה ואינה כרוכה בתשלום כלשהו מצידכם. (היא ניתנת רק בשלב ראשוני מיד לאחר קבלת האבחנה ולא ניתן לקבל את השירות מאוחר יותר). כפי שצוין, יתקיימו 3 מפגשים בביתכם, בתיאום מראש, כמפורט:

פגישה 1: את הפגישה תערוך עובדת סוציאלית. מטרתה לענות על שאלותיכם, לספר על שירותי התמיכה ושירותי העמותה ולסייע בהדרכה ובמיצוי זכויות ביורוקרטיות.

פגישה 2: הפגישה תתקיים לאחר כשבועיים, ויהיו נוכחים בה העובדת הסוציאלית ורופא פליאטיבי מומחה. מטרת הפגישה הינה הדרכה לגבי מהלך המחלה, מענה לשאלות, גיבוש משותף של סדרי עדיפויות של המשפחה והצוות הרפואי, וגיבוש המלצות לתמיכה פרא-רפואית או אחרת לאיכות חיים מיטבית.

פגישה 3 ואחרונה: הפגישה תיערך לאחר כחודש, ויהיו נוכחים בה העובדת הסוציאלית ורופא פליאטיבי מומחה. זוהי פגישת סיכום, שבה יינתן מענה לשאלות וגיבוש המלצות.

לאחר תום 3 המפגשים, ימשיכו עו"סיות אגף התמיכה של העמותה את הליווי והסיוע על פי צורך. אם אתם מעוניינים להצטרף לתכנית, הנכם מוזמנים ליצור עימי קשר ונשמח לצרפכם.

מייל: [email protected] ; טלפון: 09-9556008 ; נייד 052-3738008

בברכה,

מורן וייס, עו"ס

מנהלת אגף התמיכה

ישראלס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *