חברי הוועד

פרופ' אהרן צ'חנובר, נשיא העמותהפרופ' אהרן צ'חנובר

פרופ' צ'חנובר למד רפואה באוניברסיטה העברית ושירת כרופא קרבי בצה"ל. עם סיום שירותו הצבאי הצטרף למחלקה לביוכימיה של הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה, כתלמיד לתואר שלישי, בהנחייתו של פרופ' אברהם הרשקו. מחקרם המשותף, עם אירווין רוז מהמכון לחקר הסרטן בפילדלפיה, זיכה את השלושה בפרס נובל לכימיה בשנת 2004. הפרס ניתן להם על גילוי מערכת סילוק חלבונים ניזוקים מן התא. מערכת חשובה לבקרת איכות בכל בעלי החיים והצמחים. הפרעות במערכת גורמות למחלות רבות ועל בסיס תגליתם, פותחו תרופות חדשות, במיוחד לטיפול במחלות ממאירות.
עוד על מינויו של פרופ' צ'חנובר קראו כאן >


פרץ לביא, חבר בכיר, נשיא הטכניוןפרופסור פרץ לביא

פרץ לביא הוא מחוקרי השינה הבולטים בעולם. הוא ראש המעבדה לחקר השינה בטכניון וראש היחידה לביולוגיה של ההתנהגות בפקולטה לרפואה על שם רפפורט ומחזיק בקתדרה על שם אנדרי בלרד בפסיכיאטריה ביולוגית. בשנים 1993- 1999, היה דיקן הפקולטה. פרץ לביא פרסם למעלה מ- 300 מאמרים מדעיים בתחום של חקר השינה והפרעותיה. ספרו "עולמה הקסום של השינה" תורגם עד כה ל-15 שפות. ספרו החדש "לילות ללא נחת" יצא זה עתה באנגלית וזכה לביקורות נלהבות. בשנת 2006 קיבל פרופ' לביא את פרס א.מ.ת היוקרתי. פרץ לביא עוסק גם בפיתוח מכשור רפואי. היה בין המייסדים של חברות SLP בע"מ ואיתמר מדיקל בע"מ ונמנה על הדירקטוריון של שתי החברות.


רותי קידר, רואת חשבוןרותי קידר, רואת חשבון

ילידת 1957 נשואה ואם לשלושה ילדים. בוגרת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת חיפה בשנת 1984. בעלת רישיון רואת חשבון משנת 1996. בשנים 1983- 1995 התמחתה במשרד רואי חשבון בו שמשה לאחר מכן כמנהלת בכירה ולימים הצטרפה כשותפה. בשנים 1996- 1999- מנהלת כספים בחברת סטארט-אפ. היום מנהלת משרד עצמאי לראיית חשבון. לפני כשנה חלה אחיה במחלת ה-.A.L.S. העמידה מול חוסר האונים של הרפואה כיום במתן תרופה למחלה הביאה למחשבה משותפת להקמת העמותה שתביא לקידום המחקר בנושא.


איריס מזאלאיריס מזאל

נולדה בפריז, כיום גרה בתל –אביב. הצטרפה לפעילות בעמותה בעידוד של חבר ללימודים ניר צורן,
שחלה במחלה וכיהן כמנכ"ל העמותה במשך 3 שנים.
בעלת תואר ראשון בהיסטוריה של המזה"ת וספרות צרפתית, תואר שני במנהל עסקים.
דירקטורית מוסמכת מטעם לה"ב, בית הספר לניהול אוניברסיטת תל אביב.


  מלי כהןמלי כהן

ילידת 1955, נשואה לדוד ואם לשלושה. בעלת תואר ראשון במדעי החקלאות. במשך כ-20 שנה ניהלה יחד עם דוד חברה משפחתית מצליחה לעבודות בניין ופיתוח. במאי 2003 חלה דוד במחלת האי.אל.אס ומאז חייה סובבים סביב המחלה. במרס 2004 כשנוסדה העמותה הצטרפה לפעילות ומנסה לתרום ככל יכולתה מתוך אמונה שיחד, בכוחות משותפים, נוכל למחלה.


רמי אפרתי



יורם נאומןיורם נאומן

נולד ב1943 בחיפה. בוגר בית הספר הריאלי בחיפה. למד משפטים באוניברסיטה העברית ועובד כעורך דין משנת 1968, מתמחה במקרקעין, צוואות, ירושות, תרגומים ואישורים נוטריוניים. היה נשוי למירה שהייתה רכזת לימודי מתמטיקה למעלה מ-30 שנה בבית הספר "חוגים" בחיפה, ונפטרה ב-2013 לאחר 3 שנים בהן סבלה ממחלת ה-ALS.


רחל רועירחל רועי

בעלת ניסיון בפיתוח מוצר ובניית אסטרטגיה שיווקית. עד לאחרונה שימשה כמנהלת המטה לקדום השקעות במשרד הכלכלה (תמ"ת). קודם לכן, בין יתר התפקידים, כיהנה כנספחת המסחרית של ישראל בברזיל ובספרד.